Coming 

June 30, 2023

eBook - Paperback - Audiobook

Six unlikely friends, outcasts with a diverse set of skills, are brought together to face off against a common enemy in the mind-bending new series The Watchers.

Il gioco degli incontri

0 comments

Order Now
Buy from GoodReads
Buy from Amazon Kindle
Il gioco degli incontri

Dai Readers’ Favorite award—autrice premiata e “regina della saga di famiglia” (Aherman) prende vita Le Sorelle Parker, una nuova serie spinoff della serie Married in Montana. 

Gli appuntamenti possono confondere, soprattutto quando si hanno troppe scelte... e a volte il destino può portarci nel bel mezzo di un avvincente mistero romantico.

Un'infermiera sexy e single in cerca dell’amore. Due uomini affascinanti e desiderabili si fanno subito avanti, ma uno di loro è un vero mistero. Riuscirà a risolvere l'enigma e a capire chi è l’uomo giusto?

Order Now!
Other Books in "Le sorelle Parker"
Preview
Sign up for Updates

Please note that all titles at my online store are delivered via BookFunnel. 

AUDIOBOOKS: when you purchase direct from me, they are at a discounted price. Just download the BookFunnel app (download here) to listen on any device.

pay safely with:

>